שתף

ההכשרה של מוקד 106

15:10 19.12.2019

מה חדש בנס ציונה

ככה ישפרו עובדי מוקד 106 את השירות שלהם בנס ציונה

 

 

עובדי המוקד 106 עברו סדנת כלים גישוריים למתן שירות מיטבי לתושבים

 

במסגרת פעילות העירייה וקידום השירות לתושב, מחלקות שונות בעירייה עוברות הכשרה בנושא מתן שירות אפקטיבי לתושבים באמצעות כלים גישוריים.


כחלק מפעילותה זו של העירייה, נבנתה עם המרכז לגישור ולהידברות בקהילה תכנית הכשרה מתאימה לעובדי מוקד 106. בסופו של תהליך נבנתה תכנית הכשרה אשר כללה שני חלקים, בחלק הראשון מנהלת המרכז לגישור ולהידברות בקהילה הציגה את מודל הגישור באופן כללי ומרכז הגישור, פעילותו של המרכז לקידום שיח ודיאלוג בקהילה וכן את השירותים הניתנים בו. 

 

 

את החלק השני של התכנית העביר המנחה חנן רוזן מקבוצת גבים אשר לימד את המשתתפים, בין היתר, מיומנויות הקשבה אפקטיבית- האזנה, שאילת שאלות ושיקוף, זיהוי ומתן מענה לצרכים, שקיפות ובניית אמון מול התושב.

 

בנוסף, המשתתפים תרגלו מיומנויות וכלים גישוריים מתוך מקרים שהביאו מניסיונם בעבודת המוקד.

 

בסיום ההכשרה סיפרו המשתתפים כי הסדנה הייתה מהנה ומלמדת והעשירה את ארגז הכלים שלהם על מנת לתת שירות מיטבי לתושבים.

© אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם צילום שיש לכם זכויות בו, אתם ראשים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו. צור קשר

שתף

לוח ארועים

לכל הקופנים

קופונים

Loading...