שתף

מגמות ה- SEO אי אפשר יהיה להתעלם מהן ב- 2020

10:32 26.05.2020

מה חדש בנס ציונה


כמו כל תחום בעולם הדיגיטלי – גם קידום האתרים משתנה ומשתפר ללא הרף. העקרונות הבסיסיים אמנם קיימים ורלוונטיים יותר מתמיד, אך שינויים כאלה ואחרים נכנסים לתוקף ומביאים איתם את התוצאות או המטרות שבעלי העסקים שמפרסמים מציבים לעצמם. מי שעוסק באופן מקצועי בקידום אתרים יודע איך לעקוב והיכן להתעדכן בכל שינוי והכי חשוב – יידע איך ליישם את אותם השינויים ולעשות בהם שימוש לטובתו ולטובת הלקוחות שלו, אלה בעלי העסקים. להלן המגמות שאפשר יהיה לראות בשטח בקהילות של אנשי המקצוע בעולם ה- SEO וההשפעות שלהן על תוצאות תהליכי הקידום.


חידוד ותקיעת יתד של נכס דיגיטלי


כל עסק חייב נוכחות דיגיטלית ורצוי שיהיה זה אתר אינטרנט אינטראקטיבי שבו הגולש יוכל לקבל את מירב המידע הדרוש לו. מקדמי אתרים ממליצים כיום על קידום אתרים אורגני בדרכים שונות ו-ויתור על קידום של עמודים עסקיים ברשתות החברתיות או של דפי נחיתה בודדים. אתר שנבנה על גבי פלטפורמה חזקה, בטוחה ומוכרת, עושה שימוש באסטרטגיית תוכן נכונה ומותאמת ומעניק לגולש חוויה חיובית – יספק לא מעט מעצם הקידום האורגני בעצמו.


חיפוש דרך המכשירים הניידים


בין אם אוהבים את זה או לא – המכשירים הניידים הם מחשבים לכל דבר ועניין. עם הזמן, יותר ויותר חיפושים בגוגל דרך המכשירים הניידים מבוצעים על ידי המשתמשים בכל העולם והצפי הוא שאלה ילכו ויתגברו אפילו יותר. המסקנה היא – לאפשר לגולש לקבל את המידע שלו בצורה נוחה ככל האפשר דרך המובייל.


התפתחות הבינה המלאכותית


היא כבר כאן, חיה ונושמת ואט אט השימוש בה הופך ליותר ויותר מקובל – הצגת אפשרויות שונות שרלוונטיות לשאילת שאלות או חיפוש יוצרת מצב שבו הגולש חש שמישהו קורא את המחשבות שלו ויודע בדיוק מה הוא רוצה או צריך. אלה יסייעו לו להעביר משוב חיובי על שימוש וגלישה ויאריכו את זמן השהייה שלו באתר המקודם.


הצגת תוכן בסרטוני וידאו


התוכן הוא לא רק סתם המלך, אלא יש חשיבות איך התוכן מוצג. אם בעבר אסטרטגיות התוכן היו מרוכזות בכתיבת מלל רהוט ומקצועי – הרי שהיום סרטוני הווידאו הקצרים הם אלה שמספקים לגולשים את המידע שהם מחפשים, מדגימים עבורם מה עליהם לעשות ובאופן כללי מספקים מענה קל ונגיש עבור מגוון בלתי נגמר של עסקים ותחומים.


חיפוש קולי


אין ספק שמדובר בדבר החם ביותר כיום בתת התחום של חיפוש מידע. הגולש יכול לשאול שאלה ישירה והציפייה לקבל תשובה מנומקת ומדויקת היא ציפייה ריאלית בהחלט. כאן תבוא לידי ביטוי ההעדפה לשימוש במכשירים הניידים ואין ספק שגם ההתייחסות לנגישות תורמת את תרומתה. מדובר בנוחות גדולה שמשלבת בינה מלאכותית, התאמה מושלמת לשפות המדוברות בכל אזור זמן וכמובן – מתן מענה מהיר ומדויק ככל האפשר.


חיפוש חזותי


אתרים שמצטיינים בחזותיות שלהם או כאלה שמציעים מוצרים או שירותים בעלי נראות מסוימת – צריכים לאפשר את החיפוש לפי תמונות, מה שיגדיל את החשיפה גם לחיפוש שכזה וגם ישפר את הקידום האורגני של האתר בלי בהכרח לבצע פעולות של הטמעת תוכן נוסף באתר עצמו. חיפוש לפי תמונות כפי שמציע אותו גוגל יאפשר להרבה יותר משתמשים למצוא את האתר ולקבל ממנו את המידע או המענה המקצועי הדרוש.


אין ספק ששנת 2020 טומנת בחובה לא מעט שינויים, חידושים ושיפורים בעולם של קידום אתרים – ממומן ואורגני כאחד. הנשכרים הם בעלי האתרים שנפתחות בפניהם הרבה מאד אפשרויות חדשות ומרגשות.


המאמר נכתב בשיתוף אייל רחמים -מייסד את חברת דיגיטאץ' ובעלים של בלוג מוביל בשם seolinks  קידום אתרים בגוגל.

© אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם צילום שיש לכם זכויות בו, אתם ראשים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו. צור קשר

שתף

לוח ארועים

לכל הקופנים

קופונים

Loading...