נקודת אור מגיעה לנס ציונה
מה חדש בנס ציונה
חברת החשמל מגיעה עם עמדת השירות הניידת " נקודת אור" לנס ציונה לתת שירות לתושבי העיר
ביום ראשון ,8.9.24, תגיע עמדת השירות הניידת של חברת החשמל, "נקודת אור", לרחוב עמק השושנים 24 (בניין רווחה- קומת כניסה) ,נס ציונה, בין השעות 18:30-16:00, על מנת לתת שירות לתושבי העיר הנדרשים לשירות פרונטלי, ומפגש עם נציג פנים אל פנים.
בניידת השירות, שהוזמנה לטובת תושבי נס ציונה על ידי ובשיתוף העירייה, יינתנו שירותים מגוונים הכוללים בדיקת זכאות להנחה בחשמל, החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.
בנוסף, בעלי חוב יוכלו לקבל הסדרי תשלום ותנאי תשלום נוחים יותר .
מדובר בעמדת שירות ניידת, היכולה להגיע לכל מקום בארץ, בהתאם לצורך ולספק ללקוחות שירות אישי, פנים אל פנים, באותם מקומות בהם אין מרכזי שירות פעילים של חברת החשמל.
בשנה האחרונה פתחה חברת החשמל בפריסה ארצית 16 מרכזי שירות נוספים המצטרפים ל 12 מרכזי שירות קיימים, מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, על מנת להקל על לקוחות המעדיפים שירות פרונטלי.
ראש העיר שמואל בוקסר: העירייה שמה דגש מרכזי על ייעול השרות ומבינה כי שרות איכותי, זמין מהיר ונגיש – הוא הכרח. אני שמח על היוזמה של חברת החשמל להגיע לעיר, ולפגוש ולשמוע את התושבים שלנו –שהם גם צרכני החשמל שלה, ומאמין שזה צעד משמעותי לשיפור המענה אותו מקבלים תושבי העיר מחברת החשמל. אני מזמין תושבים הזקוקים לשירותים – להגיע ולפגוש את נציגי החברה.
מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל :״עמדת השירות הניידת, ״נקודת אור" , היא חלק ממדיניות השירות שאני מוביל ונועדה לקרב את חברת החשמל לתושבים על מנת לספק להם את מלוא השירותים. במסגרת זאת נפתחו גם סניפים חדשים שמאפשרים למי שאינם מכירים ו/או נגישים לאמצעי התקשורת הדיגיטליים, להיפגש ישירות עם נציג שרות ולקבל מענה מקצועי, אמין ואנושי לצרכיהם. אני מברך על שיתוף הפעולה עם עיריית נס ציונה. השרות לתושבי המדינה, ניצב בחברה בעדיפות ראשונה וכל האמצעים הנדרשים לשם כך, מושקעים בו."